Blogger templates

Filmové odporúčania #1



3 komentárov
Tento príspevok mám rozpísaný už od marca, ale až teraz som ho konečne dokončila. A keďže cez víkendy mávam v lete väčšinou iný (beachvolejbalový) program ako fotenie sa, tak mi dobre padlo, že mám niečo nachystané v zálohe.
A rozhodla som sa, že filmové odporúčania sem budem dávať častejšie. Lebo asi ešte o mne neviete, že okrem toho, že som módny maniak, som aj filmový maniak. Dúfam, že vás trošku inšpirujem aj v tomto smere.

Dar
Dosť smutná dráma o tom, ako sa rodičia vysporiadavajú so stratou syna. Perfektná herečka Carey Mulligan (Veľký Gatsby, Škola života), ktorá má podľa mňa pred sebou sľubnú kariéru. Kto však nemá rád srdcervúce drámy, nech si to radšej nepúšťa.


Pláž
Do pláže som sa zamilovala. Perfektný film s hlbokou myšlienkou o tom, čo všetko je človek ochotný obetovaťpre pocit raja na zemi. Určite odporúčam stiahnuť si aj soundtrack, ja si ho memontálne púšťam stále dookola. Tento film vás naladí na tú správnu dovolenkovú vlnu.
A musím povedať, že kúzlo thajských pláží mi úplne učarovalo. Jedného pekného dňa sa tam určite pojdem pozrieť :)



Pod vplyvom splnu
Veľmi milá romantická komédia, ktorá získala až 3 Oscarov a je jedným z najúspešnejších romantických filmov 80. rokov (aj keď v tej dobe nebola latka nasadená až tak vysoko). Film z prostredia talianskej rodiny, žijúcej v Amerike, plný lásky, vášne, rodinných tradícií a humorných scén.



Ja som Sam
Vždy perfektný Sean Penn a Dakota Fanning, dvaja moji obľúbenci v jednom filme. To som musela vidieť! Ale musím povedať, že som mala až príliš veľké očakávania na tento film. Nejako extra ma nenadchol, ale aj tak sa oplatí vidieť. Nechám to na vás :)



Svet podľa Mallory
 Prvý film, v ktorom sa mi ako tak Kirsten Stewart páčila. Aj keď ten jej zasnený upírsky pohľad je tam stále. Pekná dráma (áno, dráma je môj obľúbený žáner) o jednej mladej prostitútke a manželskom páre, ktorý hľadá nový zmysel života.


A čo ste v poslednej dobe videli vy? Nechám sa veľmi rada inšpirovať.

3 komentárov:

Kejmy Tatranská at: 1. júla 2014 o 10:54 povedal(a)...

myslím, že som nevidela ani jeden... hanbím sa a musím to napraviť! :).

Kejmy ♥.

The Raspberry Lipstick at: 1. júla 2014 o 16:02 povedal(a)...

najviac odporucam plaz, to jednoducho treba vidiet. to je kultovka :)

cara mia at: 1. júla 2014 o 17:00 povedal(a)...

nič z toho som nevidela, ale kristen mám rada, takže to si pozriem. :)

Zverejnenie komentára

newer post older post