Blogger templates

Blue Coat



5 komentárov
Po dlhšej odmlke sa zase hlásim s outfitovým postom. Od novembra ma totiž nemal kto fotit. Ale v najbližšej dobe to dúfam dobehnem. Mám teraz dosť veľa nových vecí a trochu som aj zmenila štýl. Presedlavam na jednoduchšie, ľahšie kombinovateľné basic kúsky. Aj väčšina vecí, ktoré mám dnes na sebe je relatívne nových. Najviac sa vytiešam z novej kabelky z Manga, už dávno som podobnú hľadala a keď som natrafila na túto ešte aj zlacnenu, tak som nevahala ani sekundu. Kabát som si kúpila už na začiatku zimy a veľmi som si ho obľúbila (aj keď sa skoro nikomu nepáči, ja ho hrdo nosím ďalej:). Kombinujem ho s čiernobielymi vecami a myslím, že aj najbližší post bude s týmto kabátom.







coat Ebay.com
turtleneck sweater seconad hand
pants H&M
shoes John Garfield
bag Mango

5 komentárov:

KejT at: 5. apríla 2015 o 19:14 povedal(a)...

Modrá, bílá a černá je perfektní barevná kombinace:) Hrozně se mi líbí, jak si oživila ten kabát šálou:)
...///Instantní krása//...

Unknown at: 6. apríla 2015 o 21:03 povedal(a)...

pekna kombinacia, ale uz sa pomaly pripravujme na svieze farby lahke materialy, dufam jar uz pride
www.donnaiveh.com

Varsovya at: 7. apríla 2015 o 6:49 povedal(a)...

I'm just loving the coat, so pretty <3

Kiss from México. http://stylenflowers.blogspot.mx

Life's a shoe at: 7. apríla 2015 o 7:15 povedal(a)...

you look so chic! I love your coat!

lifeisashoe

Kateřina Kulesová at: 9. apríla 2015 o 20:24 povedal(a)...

Ten svetr je bajecny! :)))
www.rinakrois.com

Zverejnenie komentára

newer post older post