Blogger templates

Tricolor



7 komentárov

Dnes má premiéru moja nová kabelka, ktorú som si objednala zo Shein. Keď som ju na stránke zbadala, nedalo mi spať, kým som si ju neobjednala. Veľmi sa mi páči jej nápaditý strih a štruktúra. Nie to je síce bohvieaká kvalita, ale vyzerá skvele. A bielu kabelku som chcela už dávno. Dnes som ju skombinovala do farebnej trikolóry čierna-biela-modrá. Takáto kombinácia, kde oživým čierno-biely outfit výraznou farbou ma veľmi baví. A to najmä s týmto sýtomodrým kabátom, ktorý som kúpila tiež na Shein. 

Čo hovoríte na takúto farebnú kombináciu vy? A ako sa vám páči moja nová kabelka?







white bag Shein
coat Shein (similar here)
sweater Takko
pants/shoes H&M
blouse Camaieu

7 komentárov:

Unknown at: 5. decembra 2015 o 16:48 povedal(a)...

Great post! Have a good weekend!
You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
Lyinyou blog & Lyinyou instagram

melange boutique at: 6. decembra 2015 o 22:51 povedal(a)...

Lovely great for a street style, nice bag too


Melange-Boutique Blog by Noe&Lolita
Instgram Melange-Boutique

Unknown at: 8. decembra 2015 o 23:18 povedal(a)...

Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

www.bloglovin.com/blog/3880191

Roberta Romeo at: 9. decembra 2015 o 0:23 povedal(a)...

Your coat is stunning!!! *-*
I love your style so I started follow you darling!
Hope you will visit my blog and follow me back if you like! ^-^
xoxo
www.milleunrossetto.blogspot.it

Molly Mac at: 9. decembra 2015 o 5:07 povedal(a)...

Stunning outfit and photos! Love the coat and bag! Just followed! Would love for you to stop by my blog! :)
~Moll

www.mollymac13.blogspot.com

Unknown at: 9. decembra 2015 o 16:44 povedal(a)...

Love your blue coat! <3

XOXO,
Eleonora
It-Girl

Ale's Pink Fairy Tale at: 9. decembra 2015 o 20:12 povedal(a)...

OMG dear!!!Beautiful outfit!Great blog !!!Would you like to follow each other ?Let me konw on my blog,so I follow back with pleasure...:-)
Kisses from Italy
Ale
http://alespinkfairytale.blogspot.it/

Zverejnenie komentára

newer post older post