Blogger templates

Light Shorts and White Sandals



3 komentárov
Prednedávnom mi dorazili tieto sandálky z Boohoo.com a som z nich riadne nadšená. Keď som ich objednávala, tak som sa nevedela rozhodnúť, či si kúpim biele alebo čierne. A tak dlho som váhala, až z čiernych nemali moju veľkosť a bolo rozhodnuté. Teraz som rada, že som objednala biele, keďže všakovakých čiernych topánok mám už plnú skriňu. A musím povedať, že počas týchto horúčav ich nosím skoro stále. Dnes som ich skombinovala s hnedými plienkovými kraťasmi zo sekáča a veľkou čiernou taškou z Manga. Taký jednoduchý a pohodlný outfit do týchto teplých letných dní.







shorts second hand (H&M)
sandals Boohoo.com
bag Mango
tee Promod

3 komentárov:

Anonymný at: 31. augusta 2015 o 15:51 povedal(a)...

Beautiful photos! I'm your new follower # 497 if you want to come on my blog ^ - ^

www.beautywithterri.blogspot.it

Simona at: 12. septembra 2015 o 16:02 povedal(a)...

Tie šortky sú skvelé a rovnako aj sandálky :)

Luxe toutou at: 17. novembra 2015 o 16:41 povedal(a)...

Magnifique !
Kiss, Léa
http://www.luxetoutou.com

Zverejnenie komentára

newer post older post