Blogger templates

New Beginning



3 komentárov
Dlho som rozmýšľala, či sa na blog nevykašlem. Či to vôbec má nejaký zmysel. Preto som mala aj takú dlhšiu odmlku. Nakoniec som sa rozhodla, že budem pokračovať, ale s novým šatom a novým menom. Rozhodla som sa tak aj kvôli tomu, že sme si prednedávnom kúpili zrkadlovku. Takže fotky budú, dúfam, lepšie a lepšie :)

Ako sa vám páči the raspberry lipstick? A čo vravíte na jeho novú tvár?





scarf Gate
leather jacket Primark
shorts Internationale (UK)
tights Primark
bag Reserved
shoes Deichmann

3 komentárov:

Kristýna Davidová at: 11. októbra 2014 o 20:25 povedal(a)...

jé, ty silonky jsou krásné! :)

Juli at: 12. októbra 2014 o 11:20 povedal(a)...

roztomilý outfit! krásné silonky a boty! <3

KejT at: 14. októbra 2014 o 11:42 povedal(a)...

S blogováním nekonči. Na tvůj blog jsem narazila teďka poprvé, ale když tak koukám na tvé outfity, myslím, že by byla škoda končit. Máš opravdu zajímavý styl oblékání, který se mi líbí:)

°°Instantní krása°°

Zverejnenie komentára

newer post older post