Blogger templates

Stripes&Pearls



3 komentárov
Tento víkend bolo ukážkové babie leto. A tak sme ho samozrejme patrične využili. Keďže máme novú zrkadlovku, tak sme sa boli prejsť a učili sme sa fotiť.
Bolo krásne teplúčko, takže stačila rifľová bunda a sukňa. Túto sukňu som kúpila na jar vo výpredaji v Gate a strašne som si ju obľúbila. Veľmi rada kombinujem pásikavé veci.


A čo vy a pásikavé veci? Nosíte, nenosíte? A ak hej,  ako nosíte?








skirt Gate
denim jacket Pimkie
tee H&M
necklace Reserved
bracelets Primark

3 komentárov:

KejT at: 15. októbra 2014 o 8:48 povedal(a)...

Na proužky jsem neskutečně zatížená:) Zabírají půlku moji skříně :D takže asi chápeš, jak moc jsem unešená z tvoji sukně:))
Outfit se mi líbí fakt moc - hlavně perly a sukně. Umíš fakt moc pěkně kombinovat:))

°°Instantní krása°°

Prints And Roses at: 16. októbra 2014 o 7:48 povedal(a)...

Such a pretty look, love the stripes and the denim jacket!



http://jeansandroses.blogspot.com/

Unknown at: 21. októbra 2014 o 17:06 povedal(a)...

Moc pěkné, pro proužky mám slabost =)

Zverejnenie komentára

newer post older post